به وقت واکسن ۶ ماهگی مثلا داریم تب میگیریم 😵‍💫

تصویر
۷ پاسخ

🥺🥺🥺 چرا واکسن اینجا نیست بزنیم بچه

خوشبحالت که زدی واکسن چهار ماهگی دختر هنوز مونده،😥

اینجا که واکسن نیس🙎‍♀️😐

واکسن شش ماهگی درد داره؟
بچه اذیت میشه؟

ای جان 😂♥️

مشهد هرجا میرم واکسن نیست میگن سراسری هست کل کشور نداره 😕

عزیزم😂😂خیلی اسونه راحت تر از واکسن های دیگه اس

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 💜 مامان قند عسل 💜 ۱۶ ماهگی
مامان ♥️دل آرام♥️ مامان ♥️دل آرام♥️ ۱۴ ماهگی
مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی
مامان آرتا و آرشا مامان آرتا و آرشا ۱۱ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی
مامان چش رنگیه مامان مامان چش رنگیه مامان ۱۵ ماهگی