هندوانه خوبه تو بارداری؟؟

۱۱ پاسخ

اره مشکلی نداره

من میخورم
فک نکنم ضرر داشته باشه

بخور نوش جان

مصرف به اندازش ضرر نداره ولی بیش از حد قند میاره و ممکنه باعث پارگی کیسه اب بشه

تاجایی که من میدونم مصرف متعادلش مشکلی ایجاد نمیکنه ولی حواستون باشه زیاد مصرف نکنید چون باعث زیادی پر اب شدن کیسه اب میشه و خب احتمال پارگی داره البته قندشم درنظر بگیرید

اره عزیزم

منکه عاشقشم میخورم تا بترکم 😂ولی قندش زیاده کم باید بخوری

آره خوبه هیچ مشکلی نداره من باردارم چندبار خوردم

خوبه ولی ادرار رو زیاد میکنه من ک خییییلی هوس میکنم

مصرف زیادش قند میاره عزیز

بله من میخورم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ی من😍 مامان جوجه ی من😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور زندگی مامان نور زندگی هفته چهلم بارداری