۷ پاسخ

من دادم .اتفاقا بیشتراستقبلل کرد تا نیمرو ساده

دخترم اب پز دوس نداره همیشه بهش میدم. دوست داره. با سس فلفل دلمه هم خیلی خوب میشه

اره من میدم خیلی هم دوست داره

آره میشه

اره میدم

اره تخم مرغ رب دادم دوسم داشت

بله من همه چی میدم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان لیانا🩷👧🏻 مامان لیانا🩷👧🏻 ۲ سالگی