دخترا تو انتی قد نی نی تون چند میلی بود ؟؟؟

۶ پاسخ

برا من ۵۳ همش نگرانم میترسم قد کوتاه باشه یا خدایی نکرده رشد کافی نکرده باشه

من۵۶بود

من ۶۰

از من ۶۶

از کجا بفهمیم؟؟؟

۶۳/۶ بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه🩷👧 مامان پناه🩷👧 هفته سی‌وچهارم بارداری