بالاخره منم زایمان کردم 🙃

۲۱ پاسخ

طبیعی یا سزارین؟
در موردش بگو

بسلامتی و دل خوششش مبارکا باشه قدمش پر خیر وبرکت

ب سلامتی عزیزم

به سلامتی مبارکه
ببینیم نینی کوچولو رو
طبیعی یا سزارین؟

بسلامتی عزیزم مبارکه

به سلامتی عزیزم ❤

مبارک باشه عزیزم
قدم نو رسیده مبارک
سزارین بودی درسته؟
سخت بود؟

طبیعی یا سزارین

بسلامتی قدم نو رسیده مبارک

مبارکه قدمش مبارک

خوش بحالت😍

بسلامتی عزیزم

بسلامتی

عزیییزم مبارک باشه

بسلامتی عزیزم😍

مبارکه🥳

به سلامتی

بسلامتی عزیز دلم
در مورد زایمان بگو

بسلامتی و دلی خوش ، قدمش پر خیر و برکت

هورااااا

چشم روشن مامانی

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی
مامان دانیار مامان دانیار ۱۳ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان Pasha مامان Pasha ۱۴ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۷ ماهگی