۹ پاسخ

یوروویتال پرتقالی

من یوروویتال میدم پرتقالیه

یرویتال پرتقالی.بچم طعم موز و توت فرنگیو اینارو دوست داره.یورویتال و خیلی دوست داره

من مال بهداشت ومیدم مگه فرق دارن!؟

ای ان دی دخترم خیلی دوست داره
ولی پدیا بست اصلا دوست نداره

پدیا بست طعم موز داره ویواکیدز طعم هلو هردوتاش خوشمزس

منم پدیا بست طعم موز میدم میخوره بهتراز آد ک بهداست میده اونو همش عوق میزنه

من پدیا بست میدم

من پدیا بست میدم عزیزم دوست داره میخوره

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای ۱۰ ماهگی
مامان آریان مامان آریان ۱۷ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ ۷ ماهگی