خانما کسی بوده با یه لوله آی یو آی کنه و باردار بشه؟؟؟ ،

۲ پاسخ

من دوبار کردم نشد البته لولم انسداد داره دکتر گفت شایدم بار شده باشه

بله عزیزم خواهر من با یه لوله حامله شده

سوال های مرتبط

مامان خدا مامان خدا هفته پنجم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد