سلام پسرم دستش سوخته چه بزنم خوبه

۴ پاسخ

روغن ارده عالیه

ان ان عالیههههههههه
بمیرم برا دخترم ی ماه سوختگیش خوب نمیشد ب کمک مامانای گهواره ان ان خریدم اونم خارجیش عالی بود

الفا بزن

کالاندولا هم خوبه

پماد آلفا بزن

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی