بچه‌ها مگه آزمایش غربالگری اول نیاز به ناشتایی داره؟

۱۰ پاسخ

عزیزم زنگ بزن ازمایشگاهی ک میخوای بری بپرس ب منم گفتن نمیخواد زنگ زوم گفت باید ناشتا باشهه

وا من که دادم اصن آزمایشگاه چیزی بهم نگفت. فقط گفت سونوتو بیار حتما. و گفت ناشتا لازم نیس🙄 چرا هرکی یه چی میگه

مال من ناشتا بود

اره عزیزم منم به حرف حانومای گهواره که گفتم ناشتایی نداره رعایت نکردم اونجا تذکر دادن بهم..

انگار ناشتا باشی بهتره
کلا از این ب بعد درس شد واسم زنگ بزنم از آزمایشگاه بپرسم تا اینجا

غربالگری چقد هزینش کل بدن بچه نشون میده

نه ولی اگه چکاب دیابت و اینا همراه باهاش نوشته باشه ناشتا باید باشی

نه نیازی نیست

نه نداره

فقط مثانت پر باشه

نه صبحانه بخور برو

سوال های مرتبط

مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان زعفرون🩷 مامان زعفرون🩷 ۷ ماهگی