۳ پاسخ

نمیدونم منم تازه تروویتال شروع کردم

تروویتال بهتره البته ممکنه نسازه به بعضیا

من چندروز دیگه شروع میکنم سوپرامیل۲ میدم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و زهرا مامان فاطمه و زهرا ۶ ماهگی