دخترا تیر کشیدن داخل واژن و شکم تو هفته ی من طبیعیه؟

۵ پاسخ

سلام دوستان من هفته ۱۲هستم خیلی حالت تهوع دارم چیکار کنم

اره منم همیجوری ام

منم زیر شکمم زیاد تیر میکشه عادیه

منم هنوز همینجوریم تو هفته ۱۱م

من بیست روز توشکمم تیرمیکشه وهرروزبیشترمیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 هفته دوازدهم بارداری