نظرتون راجب مولتی و اهن ادزیر چیه

۳ پاسخ

این قطره گه میگین زینک هم دارد؟

من مولتی ویتامین آویفرمیدم راضی م

این ویتامین ک میگین بااهن داخل یک شربتگ

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان الارز
رجبی مامان الارز رجبی ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان ترنم خانم 🥰 مامان ترنم خانم 🥰 ۱ سالگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی