مامانا نظرتون راجب اسم آرام چیه

۷ پاسخ

تو دوران کودکی احتمال مسخره شدن هست حالا هر اسمی که باشع دیدم خودم که میگم بچه قرار نیست تا ابد بچه بمونه به این نگاه نکن هر اسمی دوست داری بزار

نه عزیزم خوب نیست..

بنظرم جالب نیست شاگرد داشتم اسمش آرام بود بچه ها بخاطر اسمش اذیت میکردن

آرامش قشنگ تره

من یه آرام میشناسم سه چهار سالشه آشوبه تا آرام
از بس شیطونه

هر وقت می‌شنوم آرامش بخشه برام

منفی 👎
از اسمایی که قابلیت مسخره شدن داره دوری کن

سوال های مرتبط

مامان الارز
رجبی مامان الارز رجبی ۱ سالگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۲ سالگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری