تو دوران کودکی احتمال مسخره شدن هست حالا هر اسمی که باشع دیدم خودم که میگم بچه قرار نیست تا ابد بچه بمونه به این نگاه نکن هر اسمی دوست داری بزار
نه عزیزم خوب نیست..
بنظرم جالب نیست شاگرد داشتم اسمش آرام بود بچه ها بخاطر اسمش اذیت میکردن
آرامش قشنگ تره
من یه آرام میشناسم سه چهار سالشه آشوبه تا آرام
از بس شیطونه
هر وقت میشنوم آرامش بخشه برام
منفی 👎
از اسمایی که قابلیت مسخره شدن داره دوری کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.