۳ پاسخ

منم از ۱۱ ماهگی گیگوز میدم تمام شیرها اسهال می‌کرد گیگوز نه وزنش هم از استپ در اومد با گیگوز یک کیلو اضافه کرد باز رفت تو استپ دیروز اپتامیل پرونوترا گرفتم باز

دختر من گیگوز میخوره راضیم

من راضیم
پسرم هنوزم گیگوز می خوره

سوال های مرتبط

مامان حسام مامان حسام ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان ندا آوا آوین 😍 مامان ندا آوا آوین 😍 ۱ سالگی