۳ پاسخ

بچه این سنی دوس داره راه بره
یا ماشین هست این خوبه
من کالکسه دارم ولی دوسش نداره نمیمونه توش

ایرانی عصایی هم خوبه همین دلیجان هم سبکه هم ب نسبت قبمتش کیفتش خوبه

برای فزند یک سال و خرده ای تون میخواید ؟؟گلم هوا رو به گرمی البته ب نظرم الانم خیلی گرمه
سه چرخه بگیرید کاربردی تره

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترا 

و تو دلی مامان مامان دخترا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندنبات مامان قندنبات ۱ سالگی