۶ پاسخ

منم عصایی دارم‌خیلی راضیم

فرقش چیه بابقیه

عالیهه

من خیلی خوبه

عالیع

من یکی از دوستام داشت خیلی راضی بود

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترا 

و تو دلی مامان مامان دخترا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری