چند هفته سونو وزن مینویسن

۷ پاسخ

32 هفته بهترین زمان هست

واسه من یکی ۲۹ هفته نوشت یکی واسه ۳۵ تا ۳۶ هفته نوشت

برا من ۲۸ هفته نوشته

من ۳۲رفتم

27 هفته تا 32 هفته‌ من 27 هفته رفتم

یکی ۲۸/۲۹
یکی ۳۳/۳۴

۲۷ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد