سلام کسی درمورد آمینوسنتز تجربه ای داره؟

۴ پاسخ

سلام منم چیزی نمیدونم باید سه شنبه انجام بدم و تو دلم آشوبه

بله من انجام دادم خداروشکر جوابش خوب بود

خیلی ممنون که پاسخ دادید موفق باشید

سلام اره عزیزم من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۶ ماهگی