سلام مامانا این رنگا برای دختر یا پسر؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

فرقی نداره ، بنظرم اهمیت نده به این چیزا ، من برای تولد ۲ سالگی دخترم رنگ آبی و کرم قهوه ای گرفتم ، با اینکه آبی پسرونه س😄

سبزآبی مشترکه ، طلایی هم ملوسش کرده.

قشنگه

فرقی نداره ک
هر دو میتونن استفاده کنن

هردوووو 😧

اسپرته مایل ب پسر😁

فرقی نداره

اسپرته

اسپرته گلم

پسر .

سوال های مرتبط

مامان 🌹فرزند ایران🌹 مامان 🌹فرزند ایران🌹 ۳ سالگی
مامان فانوس مامان فانوس ۳ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۲ سالگی