خانما نظرتون راجب بیمارستان نجمیه چیه؟

۴ پاسخ

من نجمیه زایمان طبیعی انجام دادم ماماهایی که بودن خانم رحمانی و مهدوی خیلی با اخلاق و خوب بودن، پزشکمم خانم زهدی اقدم بود با اینکه شب بود زایمانم ساعت ۸ و ۱۰ شب اومد سر زد ساعت ۱ نصف شب هم که ز زدن بهش که ۸ سانتم اومد بالا سرم و خودش بچه رو بدنیا آورد، پرستارها هم خوب و مهربون بودن. انتظامات هم حتی خیلی خوب و با اخلاق بودن. خدا خیرشون بده

من سال ۸۸ زایمان داشتم مامانم ۷۸ و خودم عمل صفرا ۱۴۰۰ داشتم چنتا اشنا هامون هم اونجا زایمان کردن راضی بودن

من خودم اونجا بدنیا اومدم ولی زایمانم اونجا نبودم نمیدونم هرکسی یه چیزی میگه

من اونجا زایمان کردم خیلی از رسیدگی و پرسنل راضی بودم
یه عمل صفرا هم اونجا داشتم بازم خیلی راصی بودم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرهام
💙 مامان پرهام 💙 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته پانزدهم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری