سلام خانما نظرتون چیه راجب سنو گرافیم؟

تصویر
۴ پاسخ

عالی بود

خوبه همه چی اوکیه فقط انگار فیبروم داری

همه چیز نرماله عزیزم

خوبه انگار فیبروم داری چند تا با سزارین درش میارن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان گوگولی 🍬 مامان گوگولی 🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته سی‌وپنجم بارداری