سلام به نظرتون سونو گرافیم خوبه

تصویر
۱۰ پاسخ

خداروشکر عزیزم

خداروشکر همه چی خوبه

بچت پسره؟

اره خوبه منم پیش مژده شمسی میرم

سلام اره خوبه مال منم تقریبا اینجوری بود همه چی نرماله

حس میکنم جنسیتش پسر

خداروشکر همچیش خوبه 😍
برامنم دعاکن هفته دیگه سونو انتی دارم

منم امروز انتی بودم

اینم عکسش

تصویر

اره عزیزم خداروشکر همه چی نرماله

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری