شیشه اگه خوب باشه نباید بریزه چون مثلا بچه خابشمیبره یا یه مک محکم میزنه میپره تو گلوش،مثلا شیشه اونت اینحوریه که تا بچه نخوره نمیریزه ازش
نیم قطره عزیزم
اگه میخوای سینه خودتو ول نکنه سرشیشه بی بی لند یا یومامی استفاده کن
مندخترم اخر هفته دوماهه میشه شیشه اونت با سرشیشه ۴ میخوره البته سوپاپ نفخ هم روشه یکم سرعتشو میگیره
برای شیشه شیر اونت دو قطره
یک قطره
قطره ای.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.