خانوما سر شیشه نوزاد چقدر باید بریزه

۷ پاسخ

شیشه اگه خوب باشه نباید بریزه چون مثلا بچه خابش‌میبره یا یه مک محکم میزنه میپره تو گلوش،مثلا شیشه اونت اینحوریه که تا بچه نخوره نمیریزه ازش

نیم قطره عزیزم

اگه میخوای سینه خودتو ول نکنه سرشیشه بی بی لند یا یومامی استفاده کن

من‌دخترم اخر هفته دوماهه میشه شیشه اونت با سرشیشه ۴ میخوره البته سوپاپ نفخ هم روشه یکم سرعتشو میگیره

برای شیشه شیر اونت دو قطره

یک قطره

قطره ای.

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان شازده کوچولو🌠🩵👶🏻🤰🏻 مامان شازده کوچولو🌠🩵👶🏻🤰🏻 ۱ ماهگی