شام نازنینم عدسی😋😋😋

تصویر
۵ پاسخ

نوشجونش
رب خونگی هست یا شرکتی؟

اوففف دلم خاست شدیدن

چن ساعت گذاشتی بپزه

اوفف چه لعابی داره چه جوری درس کردی به منم بگو من امروز درست کردم اصلا لعاب نمی‌ده

پر رب نیس؟؟دل‌درد نشه یوقت

سوال های مرتبط

مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی
مامان امیرعلى جانم🩵 مامان امیرعلى جانم🩵 ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی