۸ پاسخ

فرنی خرما

آبگوشت

قیمه داریم

عزیزم دستورشو میزارین

والا دختر من اصن غدا نمیخوره به هزار بدبختی

عدسی ولی هنوز ندادم بهش

نوش جانش.از ما جوجه کباب و برنج

من همین رو میکس می‌کنم مثل حلیم می‌شه. خیلی دوست داره 😅

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️رادمان مامان رادین ❤️رادمان ۱۳ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان حافظ مامان حافظ ۱۵ ماهگی
مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی