۳ پاسخ

سلام عزیزم ، قرصی که خوردی نتبجش چی شد کی پریود شدی

من به مدت چند ماه پریودیمو از تنظیم خارج کرد...

و نزدیک یک ماه پریود بودم بعد از خوردن اون قرص لعنتی

کلا بدنمو بهم زد

تو دوران نامزدی خوردم و بدجور بهم ریختم

اصلا خوب نیست اصلااااا

سوال های مرتبط