۷ پاسخ

اینو ببین دقیقه بکارت میاد

تصویر

من 23 رفتم 548 بوذ

من 24 هفته رفتم 679 و 632

من ۱۹هفته ۳روز رفته بودم سونو ۳۰۰بود الان دیگه نمی‌دونم

فعلا سونو نرفتم آنومالی ۱۸ هفته ۵روز رفتم ۲۳۰ بود حالا فعلا دکتر برام چیزی ننوشت فکرنکنم سونو هم بنویسه چون سونو وزن میشه ۲۸الی ۳۲هفته

من 18هفته بود 198 گرم

از کجا بدونن اخه تا سونو نری ک مشخص. نمیشه
بعید میدونمم کسی تواین هفته بزه سونو

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان 😍آهو فسقلی😍 مامان 😍آهو فسقلی😍 ۶ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی