با ۱۰ روز تاخیر تست منفی💔💔💔💔💔💔

۶ پاسخ

ازمایش چی

سلام گلم ان شاءالله ماه بعد

الهی برو دکتر عزیزم ماه بعدی انشالله

3روز دیگه میشه یک ماه

منم 30روز تاخیر داشتم تستم منفی

برو سونو

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا هفته هفتم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
آنا💚 آنا💚 قصد بارداری
مامان رنگین کمان🌈 مامان رنگین کمان🌈 هفته چهاردهم بارداری