۹ پاسخ

زود زدی

وقتی استرس بارداری دارین معلوم نمیشه بزنین به بیخیالی

یک روز اخه چیه زدی والا

علائم‌داری عزیزم

خدا دلتو زودی شاد می‌کنه . به زمان بندی اش اعتماد کن قشنگم

بزار دو روز دیگم بزن یعنی بشه سه روز تاخیر اگه میتونی تا یک هفته تاخیر هم صبر کن
شاید لقاح دور شکل گرفته

من که یه چند وقته بیخیال شدم خیلی راحتم تاباز بعد عید

زود زدیا

خیلی زود گذاشتی عزیزم بزار ۱۰روز بگذره

سوال های مرتبط

فری فری قصد بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی