ولی این هاله داره مارک دیگه بزن
زود زدی
من با ۶ روز تاخیر زدم مثبت شد
زود زدی باید حداقل ی هفته بگذره نشون بده
من خودم با دو روز تاخیر زدم منفی شد
امروز ۶ روز تاخیرم فردا صببی بی میزنم
ناراحتی نداره ک حتماحکمتی توشه دیر یا زود خدا بهت یه نینی ناز میده گلم
زود زدی
منم امروز با سه روز تاخیر زدم منفی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.