تو زایمان طبیعی چند تا بخیه خوردین؟

۶ پاسخ

خیلی زیاد خیلی بده

من زایمان اولم ۱۵ تا خوردم زایمان دوم هم ۱۲ تا این یکی رو نمیدونم

سلام عزیزم میشه از تجربیات زایمان طبیعی رو بگین چند هفته زایمان کردین و چند کیلو بود

من ازشون پرسیدم چندتا بخیه خوردم زنه گف شماردنی نیس. فک کنم خیلی بخیه خوردم که تعدادشو بهم نگفتن. آخه دهانه رحمم هم 5 ساعت فقط باز شد

من زایمان اولم 18تا بخیه خوردم

منم میخام بدونم

سوال های مرتبط