چرا بخیه هام خوب نمیشع چرا درد داررره 🥲

۴ پاسخ

منم درد دارم

از منم هنوز درد میکنن بالا بخیه هامم دست میکشم میسوزه

سزارین بودی یاطبیعی؟؟

شاید عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی