۵ پاسخ

من دارم شیرخشک ای ار میدم بالا نمیاره بازم نمیشه بهش گرمیچر بدم؟

من میکسچر میدادم دکتر گفت مشکلی نداره میتونی بهش بدی

نه رو خودشم زده اگه رفلاکس داره نباید بدید به خاطر نعناشه

فک کنم مناسب نباشه دختر من خیلی خیلی کم رفلاکس داشت بردم دکتر برای کولیکش گریمیچر داد الان رفلاکس بدتررر شده

نه نیستش

سوال های مرتبط

مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی