سلام خانما برا کولیک چی خوبه گرمیچر خوبه

۵ پاسخ

عالیه من دخترم الان دوماه ونیمه هنوز دارم میدم تاسه ماه کولیک دارن بچه

من به پسرم میدم اینو‌
ولی خب تاثیر زیادی نداره در کنارش قطره ها دیگه ام میدم

آره فقط برا پسرم این جواب داد

پدی لاکت و گرمیچر

اره من پدی لاکت و اینفاکول هم میدم

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۴ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💫mah man🌜👶🏻 مامان 💫mah man🌜👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۷ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی