۲ پاسخ

تب نداره که
تا ۳۸ فقط باید پاشویه کنی و بعد ۳۸ قطره یا شیاف بزنی

تب نیس ک

سوال های مرتبط

مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی