خانوما دخترم تب داره چیکار کنم تبش بیاد پایین

۴ پاسخ

استامینوفن
پیاز کف پا
پاشویه با آب ولرم
اگر پایین نیومد شیاف

اگه تبش خیلی بالاس شیاف بزن

گلاب بزن ب پاش زیر بغلش

پاراکید بده دوبرابر وزنش..هر ۴ ساعت
پاشویه کن با اب ورم ن خییلی گرم ن خییلی سرد.
میگن پیازم خوبه بزاری ته پاش

سوال های مرتبط

مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی