۷ پاسخ

200 تا 230 خوبه

من ۲۲۰ بود دکتر گفت خوبه
دیگه نمیدونم ولی الان خیلی مهم نیس

نرماله عزیزم

الان وزنش مهم نیس

۱۸ هفته اصلا وزنش مهم نیست

سرویکس چنده؟

برای من ۱۷هفته و ۶روز رفتم سونو ۱۸۸بود

سوال های مرتبط

مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌وچهارم بارداری