اینم سونوم طبق تاپیک قبل

تصویر
۴ پاسخ

خب ظاهرا همه چی خوبه گلم روز چندم رفتی سونو؟چون اندازه فولی نیس برا همون میگم
اگه فولی بالغ باشه اندازش رو مینویسه اگه نه میگه پلی کیستک داری

همه چیزت خوبه گلم فقط سایز فولیکول برات ننوشته و فعلا تخمک آزاد نشده گلم

اندازه فولی رو ننوشته عکس رو کامل نفرستادی

تازه اقدام کردم رفتم این سونو رو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
✨🤲zahra ✨🤲zahra قصد بارداری
نینی مامی نینی مامی قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری