۸ پاسخ

از منم مثه شماست دکتر دارو داد بهتون یا گفت رژیمو رعایت کنید ؟

قند ۲ ساعته بالاست

ناشتا خوبه دوساعته بالاس

دوساعت باید زیر ۱۵۰ باشه

دوساعتت بالایه

قند دوساعته بالاس

رنج درستش جلوش زده

قند دوساعته بالا نیست ؟
به دکتر نشون بده ببین چی میگه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری