۵ پاسخ

وای من خیلی دوست دارم حرف بزنم باهاش ولی اصلا حرف زدنم‌نمیاد😖😖

شنوایی فعال نشده ولی حسش ک میکنه🥹

کم کم شروع کن

از ۱۸هفته میشنون

حالا تو بزن ضرر نداره🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۳ ماهگی
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌وسوم بارداری