چرا انقد این شیرخشکها گرونه چ فرقی دارن؟

تصویر
۵ پاسخ

اینا خارجی ان عزیزم
من برای دختر بزرگترم
هیپ و اپتامیل و sma و خیلی برندای دیگه گرفته بودم که یادم رفته ، ولی نساخت بهش
ایرانیا باگوارشش سازگار بودن

خدا کنه بچه ای به اینا عادت نکنه 🤣🤣🤣
ما همون نان خودمون رو‌میدیم راضی تریم 🤣

اینا خارجی هستن. سخت هم‌ پیدا میشه

من آپتامیل خارجی میدم خیلی باایرانی فرق میکنه.هم گوارشش آسون تره هم مقوی تره هم خیلیم چرب تره

خارجین

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه رنگی مامان مامان جوجه رنگی ۳ ماهگی
مامان النا مامان النا ۵ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان یاس🧸بـردیا💙 مامان یاس🧸بـردیا💙 ۱۶ ماهگی