پستونک بیبی لند سنستیو عالیه سرش بادومی و خیلی نرمه
والا من اونت گرفتم به خیالی که بخوره.دیدم سر پستونک نداره رفتم یه پستونک بی بی لند ۱۰۰ تومنی گرفتم که درش رو بردارم.اونم ارتودنسی گرفتم.بچم اونو بهتر میگیره تا اونت رو.البته الان کلا عق میزنه پستونک هارو.پسرمم از اول عق میزد و نمیگرفت
هییی
دختر منم ک همونم نگرفت
سریغ عق میزنه
اره عزیزم من ۱دونه دیروز گرفتم ۱۲٠٠فکر کنم
اونت دیگ داروخونه ای نگیر اگه میتونی
چون پستونکی ک از داروخونه میگیری مقایسه ک کنی درازتره تا حلق بچه میره اذیتش میکنه
نمیدونم دختر منم اونت و گرفت بی بی لند و تف میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.