۷ پاسخ

بچه من اونت نگرفت اما اورتودنسی گرفت امتحان کن شاید بچه شماهم گرفت عزیزم

من که گرفتم دوتاییشو ولی دخترم نگرفت اصلا الکی پول دادم☹رفتم بی بی لند ارتودنسی هم گرفتم اونم نگرفت منم دیگه کلا بیخیالش شدم

اونت واقعا عالیه عزیزم اگه قرار باشه به بچه پستونک بدیم باید براش یه پستونک خوب تهیه کنیم
شما بعد اینکه بیبی لند و اونت کنار هم بزارید متوجه طراحی و سیلیکون خیلیییی خیلییی برتری از اونت میشید که بیبی لند و مارکای داخلی به گرد پاشم نمیرسن

بیبی لند گرفتم قیمتش کم تر ک اگ گرفت بهترشو بگیرم براش

من برا دخترم گرفتم اصلا نخورد عوق میزد
بی بی لند رو گرفت

رو خودش زده۹۸درصد
دختر من اوایل یکی دو بار عوقش زد ولی الان میخورتش

نه بچه نخواد بگیره هیچی نمیگیره
ولی اونت خریدن اشتباه مخصوصا پستونک چون هر ۲.۳ ماه یبار باید عوض کنیش
حالا اگه گم بشه هم یه خرج دیگه میذاره رو دستت

سوال های مرتبط