۱۰ پاسخ

اینفاکول دارم من تاثیر داره

من خریدم تاثیر نداشت

من استفاده کردم نتیجه ندیدم

برا نفخ رفلاکس گولیک دل پیچه خارجیه

واسه هضم شیره دیگه بالا نمیاره نفخ و مشکلات گوارشی و دل‌دردم خوب میکنه همون لحظه ام تاثیر میزاره عالیه این قطره

من استفاده کردم هم ۳ سال پیش هم الان مگه الانم کم یابه دکتر نوشت برا پسرم داروخونه گرفتیم ۴۵۰ تومان

منم ی دوره استفاده کردم تاثیر ندیدم تنها دارویی ک تاثیر داشت اینفاکول بود

من استفاده کردم دو دوره، تاثیرش بیشتر برای تولید آنزیم لاکتاز توو بدن هست، زیاد روی نفخ و کولیک موثر نیست

برای چی هست؟

واس چیه

سوال های مرتبط

مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی