۵ پاسخ

سپیده جون دخترمن کولیکش شدید نبود،ولی الان ۲ شبه که از ۱۲ شب تا ۷ صبح یه بند گریه کرده واقعا کلافم،قطره بایو لاکت دکترش داده ولی ظاهرا کارساز نیس،اگه این قطره خوبه از این بخرم بدم

رفلاکس خودش خیلی بچه رو اذیت می‌کنه
داروهاشو‌مرتب میذی؟

خیلی تاثیرداره
البته کولیک دایار شدید نیست ولی واقعا تاثیرشو وقتی فهمیدم ک تموم شده بود قطره.ش

من استفاده میکنم از یکماهگیش

من ۳ روزه استفاده میکنم
پسرم خیلی گریه اینا میکرد
الان خوبع

سوال های مرتبط