کیا شیردوش استفاده میکنن چرا؟

۳ پاسخ

من.دخترم شیرم درست نمیخورد وزن نگرفت. شیر خشک دادم دیگه اصلا نخورد.الان میدوشم هم شیرخودم هم شیر خشک میدم با شیشه

بعضی وقتا پسرم برا شیرخوردن اذیت میکنه، شیر میدوشم ، اولش با قطره چکون بهش میدم بعد سینه مو میذارم دهنش . یا برای وقتی که مجبورم چندساعتی بذارمش جایی و برم به کارم برسم

من چون یکی از قل ها سینه ام نمیگیره 😑

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری