این شیردوش به نظرتون خوبه ؟کیا استفاده کردن

تصویر
۸ پاسخ

واییی خیلی بده

نه بابا خوب نیس مکش نداره مچ دستت هم کنده میشه تا یذره بدوشی انقدر باید پمپ کنی

خیلی بدههه

من ازینا گرفتم اگه قلق دوشیدن باهاش بدونی راحته بد نیست

اینا اصلا خوب نیستن

من استفاده کردم خوبه

نه بدردنمیخوره

این ساده ها خیلی مزخرفن
من از این دارم خیلی چرته

سوال های مرتبط

مامان ♥🥺آرمانی و .. مامان ♥🥺آرمانی و .. ۱۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی