۴ پاسخ

من بیبی سیل گرفتم میگن دکتر براون هم‌خوبه‌

من اونت گرفتم .
دکتر براون هم خیلی خوبه برای انتی کولیک . ولی از سیسمونی فروشا ک پرسیدم میگفتن اونت شبیه سینه مادره برا همین بهتره

اونت میگن بهتر ضدکولیک

اول بذارید بدنیا بیاد اگر شیشه خور بود هزینه شیشه خوب بکنید

سوال های مرتبط