من دکتر براون گرفتم هنوز استفاده نکردم ولی خیلی تعریفشو شنیدم
سایز متوسط رو گرفتم
من انتی کولیک دکتر براون گرفتم، هیچکس ازش ناراضی نبود
سلام عزیزم من چند روز پیش رفتم دوتا سایز دکتر براون رو خریدم هنوز استفاده نکردم ولی تعریفشو خیلی شنیدم
من دکتر بروان گرفتم اما هنوز استفاده نکردم ولی شنیدم از همه بهتره
برای دحترم اونت گرفتم ولی کلا شیرخشک لب نزد فقط باهاش اب خورد، حالا برای دومی گفتم سر شیشه رو عوض کنم
من برا دخترم که دو سال داره از اول اونت گرفتم که عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.