شیشه شیر کدوم برند خوبه؟
کدوم و استفاده کردین و راضی بودین!؟

۷ پاسخ

من دکتر براون گرفتم هنوز استفاده نکردم ولی خیلی تعریفشو شنیدم

سایز متوسط رو گرفتم

من انتی کولیک دکتر براون گرفتم، هیچکس ازش ناراضی نبود

سلام عزیزم من چند روز پیش رفتم دوتا سایز دکتر براون رو خریدم هنوز استفاده نکردم ولی تعریفشو خیلی شنیدم

من دکتر بروان گرفتم اما هنوز استفاده نکردم ولی شنیدم از همه بهتره

برای دحترم اونت گرفتم ولی کلا شیرخشک لب نزد فقط باهاش اب خورد، حالا برای دومی گفتم سر شیشه رو عوض کنم

من برا دخترم که دو سال داره از اول اونت گرفتم که عالیه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل و بهار مامان میکائیل و بهار هفته بیست‌وهشتم بارداری