۶ پاسخ

بله طبیعی بخاطر ترشح هورمون های بارداریه

از پد روزانه استفاده کن

آره عزیزم منم همینم

اره عادیه ترشحات بارداری زیاده

اره منم همینم

اگه خارش نداری و بدون رنگ و بو هست اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری